söndag 10 februari 2013

Underbaraste med BOKbloggar är all nätkärlek istället för näthat!

Söta Nicole från Bok-tokig skrev om min blogg där man ska skriva om bloggar man gillar för att sprida lite nätkärlek istället för näthat. Det är fint! Vilket jag måste säga att vi bokbloggare är väldigt duktiga på. Så himla mysigt att man kan vara sig själv utan att få elaka kommentarer och att alla är så trevliga i bokvärlden. Jag tycker verkligen så otroligt mycket om er alla! <3

Tanken var sen att man skulle väja tre stycken bloggar man gillar så där lite extra mycket. Men det är ju nästan OMÖJLIGT när man följer 123 stycken......!! Så fuskade pyttelite och valde 4 st istället. Fyra stycken bloggar som i nuläget sticker ut lite extra för mig och där bloggarna känns extra personliga.


Först ut att få kärlek är en söt rödhårig tjej, nämligen Elen från Bokpotaten. Måste säga att jag blir så himla glad av dina inlägg, sitter så gott som alltid med ett stort leende på läpparna när jag läser din blogg. Älskar alla omslagsinlägg, bokvideos och alla random fina bilder du så ofta har med.

Btw så är hon en mästare på att rita ugglor så kika in på hennes blogg NU!


Sen har vi en till tjej som sticker ut i mängden, sockersöta Tessan från Tessans bokbloggÄlskar hur du skriker ut din kärlek till dittan och dattan. Märks verkligen när du gillar något. Sen tycker jag det är jättekul att du vågar vara dig själv och vågar vara lite konstig med skum smak emellanåt <3! Sånt uppskattas, speciellt eftersom jag själv är likadan ^^


Sen har vi en blogg som jag har följt länge, fina Nelly från Nellons bokblogg. En söt blogg som blir så personligt med fina självtagna bilder och framför allt med alla sina roliga och bra videoinlägg. Man kan bara kura ihop sig under täcket med en varm kopp choklad och höra dig babbla om böcker du läst eller nyligen köpt, riktigt mysigt!


Sist men inte minst har vi något mysigt till. Ett mysigt par: Cecilia och Gottfrid från Vår bokvärld. Även här har vi en blogg som känns genomgående personlig. Ni verkar vara så fina människor ni som ligger bakom bloggen. Gillar verkligen era fina och välgjorda bokvideos som gör att ni sticker ut i mängden!


Kram på er alla! <3



Uppdatering: Detta startades tydligen av Malin från *Malins blogg* så kika in där och ge henne lite kärlek för denna bra idé!

16 kommentarer :

  1. Det finns så många underbara bokbloggar, och jag vill att ni alla ska veta att de är uppskattade och mycket mysiga att läsa!^^

    SvaraRadera
  2. Nämen åh vad glad jag blev när jag fanns med på din lilla lista! Tack så hemskt mycket, det gjorde min dag!

    SvaraRadera
  3. Massor med nätkärlek till alla bokbloggare :D Bokbloggar är faktiskt den första "gruppen" som jag inte sett några elaka kommentarer hos. Det är alltid bara bra och trevliga kommentarer :)

    SvaraRadera
  4. Jag älskar verkligen bokbloggar, har bara bra saker att säga om er! Massor av nätkärlek <3

    SvaraRadera
  5. Ja det är verkligen härligt med alla fina bokbloggar. Tack vare detta inlägg hittade jag en ny som jag aldrig besökt tidigare. Kul!

    SvaraRadera
  6. Jag håller med dig så totalt och det är det som jag går runt och säger!: Bokbloggsvärlden innehåller inga hårda ord eller hot! Det är bara kärlek alltihopa! Och självklart fyllt med böcker och ord! :) <3

    SvaraRadera
  7. Herre min Gud...tror jag snart fäller en tår. Så himla fint inlägg, tror nog det är det finaste jag sett på länge alltså. Så himla glad jag är nu, ge mig ett moln och jag svävar på det! Tack så himla mycket för dina fina ord. Tro mig när jag säger att jag ibland känner mig lite utanför men då är det skönt att tänka: Nej fan, Miriam kan ibland också läsa lite udda titlar, jag behöver inte gå med strömmen liksom". Haha. Just nu skickar jag min kärlek via nätet. Känner du kramen? Känner du den? Va, kramar jag för hårt? Oh, sorry! Många kramar till dig iaf och tro mig när jag säger att du har en av de bästa bloggarna som finns...om inte DEN bästa! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sötaste kommentaren <3

      Haha de är väl askul att vara lite udda ^^ tycker jag iallafall! Tycker de bara är kul när folk skrattar åt mig för att jag samlar på läskiga dockor och andra konstigheter =)

      Jag kände kramen! Tack för den!
      och tack så mycket själv för de fina orden! <3

      Radera
  8. Goaste schitzokakan, vad glad jag blir! Tack för de fina orden, de värmer frusna sönderslagna tår vill jag lova. Men: Haha, vaddå random bilder? Allt är väl glasklart?! ;D

    Mmm, glad potat nu.

    Åh! Bara åh! <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...