måndag 12 oktober 2015

I Min Brevlåda (64): Rec-ex & Skräck-böcker!

Inte nog med alla trevligheter jag fick från Apart förlag, 
när jag kom hem till Stockholm väntade det mig lite godsaker i form av rec-ex där med!

Först ut har vi två fina album från Kolik förlag. Först och främst sista delen av Amaltea !!!!! 
Ska bli sååå kul att läsa och se hur det slutar <3 Sen ännu en mycket 
efterlängtad bok, Lilla Berlin del 3.  Wohoo!! 

Sen fick jag även sista delen av Salla Simukka's serie, Svart som Ebenholts. 
Ska bli jättekul att läsa, tycker den serien är så härligt lättläst och samtidigt spännande.


Sen lite böcker till skräck-temat:
Först ut en manga Uzumaki del 1, som verkar stööört läskig. Handlar om människor 
som blir besatta av spiraler...skum story men ja ska bli kul att se om jag blir 
så rädd som jag hoppas!

Sen två böcker, We Have Always Lived in the Castle och Lockdown. Pepp!! 

Hittade även tre stycken nördiga T-shirts som jag fått i födelsedagspresent av min söta lillasyster! ^____^ Fina va!? Min favvo är Fantomen, har på den just nu!


Sist väntade även ett avi till detta fina paket som jag väntat på i flera veckor:
Men mer om det i ett annat inlägg ;)

Vad hade du helst velat läsa av dessa?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...